KAS YRA KAUNO LOPŠELIS-DARŽELIS „SAULUTĖ

logotipas

Kauno lopšelis-darželis „Saulutė“ yra ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kurioje ugdomi vaikai nuo 1 iki 6 metų.

Čia vaikai nuo 1 iki 6 metų lavina savo įgūdžius, ugdo kūrybiškumą, socialinius įgūdžius ir pasirengia mokyklai.

Darželis siūlo įvairias ugdymo programas, veiklas ir užsiėmimus, atitinkančius vaikų amžių ir poreikius.

Darželis kuria  draugišką ir saugią aplinką, kurioje vaikai gali jaustis laisvai ir patogiai mokytis bei žaisti.

 
PAGRINDINĖ VEIKLA

Pagrindinė veikla

 

 

 

Vaikų pagrindinė veikla lopšelyje-darželyje „Saulutė“ yra žaidimas. Lopšelyje-darželyje „Saulutė” darbuotojai stengiasi, kad kiekvienas vaikas:

  • jaustųsi gerai ir norėtų ateiti į lopšelį-darželį;
  • susirastų draugų;
  • sportuotų, mokytųsi dainuoti, šokti, lipdyti, piešti.

 

KAS PADEDA VAIKAMS KAUNO LOPŠELYJE-DARŽELYJE „SAULUTĖ”?

Kas padeda lopšelyje darželyje Saulutė

 

 

 

  • Grupės mokytojas yra artimiausias vaiko pagalbininkas, patarėjas.
  • Meninio ugdymo mokytojas moko dainuoti ir šokti .
  • Logopedas moko taisyklingai ištarti raidžių garsus. Moko kalbėti aiškiai.
  • Socialinis pedagogas moko bendrauti su kitais vaikais. Moko vaikus būti savarankiškais.
  • Specialusis pedagogas moko kaip įveikti mokymosi sunkumus.
  • Psichologas rūpinasi vaiko psichine sveikata.
  • Mokinio padėjėjas padeda vaikui, kuris turi specialiųjų ugdymosi poreikių.

 

MOKOMOJI KALBA

mokomoji kalba

 

 

 

Kauno lopšelyje-darželyje „Saulutė“ mokomoji kalba yra lietuvių.

 

KAS YRA KAUNO LOPŠELIO-DARŽELIO „SAULUTĖ“ VADOVAS?

Kauno lopšelio-darželio „Saulutė“ direktorė Vaida Noreikienė

 

KOKS MŪSŲ ADRESAS?

kosk mūsų adresas

V. Krėvės pr. 56 LT-50459 Kaunas

 

 

KAIP MES DIRBAME?

 Kaip mes dirbame

Direktoriaus  ir pavaduotojų darbo laikas yra pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį nuo 8 valandos iki 16:30 valandos. Kasdien nuo 12:00 valandos iki 12:30 valandos mes pietaujame.

Grupių darbo laikas yra nuo 7:30 valandos iki 18:00 valandos.

Prailgintų grupių darbo laikas nuo 7:00 valandos iki 19:00 valandos.

 

SU MUMIS SUSISIEKTI GALITE:

su mumis galite susisiekti telefonu

 

Skambindami telefonu +370 37 312 033, +370 37 312048

 

su mumis galite susisiekti el paštu

 

Rašydami elektroninį laišką  darzelis@kaunosaulute.lt

 

su mumis galite susisiekti ateidami

 

Ateidami į darželį adresu V. Krėvės pr. 56 LT-50459 Kaunas